A büdös nagy pókeres valóság

Számos pókeres oldallal találkozhatsz szerte a neten, rengeteg cikk, stratégia, fórum és tanács: Hogyan nyerj pénzt pókeren?! Ám az pókeres lét nem fenékig tejföl, bármennyire is tünik könnyű pénznek. De ennek is megvan az oka, hogy miért így állítják be. Adjon ez a blog útravalót azoknak, akik most vágnak bele, akik már benne vannak de keresik az hogyantovábbot. Lesz bíztatás és elkeserítés, leírom saját eddigi történetem de valami teljesen új megközelítéssel!

Friss topikok

  • Pókercsaló: Legközelebb azért ne ilyen bután csináld az utolsó versenyt. Akik eddig nyertek Ipoker SNG jackpot... (2008.12.04. 10:58) Kezdetek? Vagy már Folytatás inkább...
  • Effendi: Szia! 2006-ban, és azt hittem, mindjárt sztár is leszek. Rohadt nagy tévedés volt. Egy év fix limi... (2008.11.29. 10:03) Kezdetek 2. rész

Linkblog

HTML

Kezdetek? Vagy már Folytatás inkább...

2008.11.28. 16:40 | TheFishy | 1 komment

IPoker SNG-k.

Egy átdolgozott csütörtöki nap után, amikor még a lakás villamosrendszerét is rendbe kellett vágni mert nem minden úgy viselkedett, ahogy kellett volna egy ködös (nem :) ) 2007 márciusi nap napsütéses (korántsem) estéjén leültem és elkezdtem kipróbálni a 20+3,5$-os RIO sng-ket.

Megynertem az 1.-t. Király. Megvolt gyorsan a második is és szépen lassan arra döbbentem rá, hogy 5-ből 5-öt nyertem meg.

Éjszaka 1 óra van mi legyen?

Hátha már kell hogy legyen 25 000 $-om akkor legyen most, na meg úgyis formában vagyok, úgyis "szeret a kliens" is :) meg ígyse tudnék most így elaludni.


Hajrá!

Totális gyomorgörcs és laphalottság és egy 3. hely... csakhogy még a consolation prize-t se kapjam meg, minek is.

Ha volt pókerrel kapcsolatban rossz döntésem, ami még a mai napig is sokszor elgondolkodtat és kísért, akkor az ez volt :(

Mostmár tudom mit kellett volna tennem:

 - keresni egy kevésbé csúcslátogatottságú időpontot

 - összeverbuválni internetes pókeres cimbiket. (nemzetközileg ez fontos hogy ne tünjön fel)

 - Kínálni nekik 1-200$t az idióta időpontban (hajnal 5-6) lejátszott SNG-ért ha én nyerek

 - MSN vagy Skype és elvinni a 25 000-et...

 

Sose tudni lesz e még ilyen lehetőségem, lehet sosem.

Felkészülni vigyázz rajt! Pár nap és BPO!

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerreality.blog.hu/api/trackback/id/tr50793355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pókercsaló · http://pokercsalo.blog.hu 2008.12.04. 10:58:01

Legközelebb azért ne ilyen bután csináld az utolsó versenyt. Akik eddig nyertek Ipoker SNG jackpotot azoknak nagyon nagyon kis %-a nyerte tisztán. Valaki az utolsó SNGre toborzott csapatot, valaki már az utolsó kettőre is.
süti beállítások módosítása