A büdös nagy pókeres valóság

Számos pókeres oldallal találkozhatsz szerte a neten, rengeteg cikk, stratégia, fórum és tanács: Hogyan nyerj pénzt pókeren?! Ám az pókeres lét nem fenékig tejföl, bármennyire is tünik könnyű pénznek. De ennek is megvan az oka, hogy miért így állítják be. Adjon ez a blog útravalót azoknak, akik most vágnak bele, akik már benne vannak de keresik az hogyantovábbot. Lesz bíztatás és elkeserítés, leírom saját eddigi történetem de valami teljesen új megközelítéssel!

Friss topikok

  • Pókercsaló: Legközelebb azért ne ilyen bután csináld az utolsó versenyt. Akik eddig nyertek Ipoker SNG jackpot... (2008.12.04. 10:58) Kezdetek? Vagy már Folytatás inkább...
  • Effendi: Szia! 2006-ban, és azt hittem, mindjárt sztár is leszek. Rohadt nagy tévedés volt. Egy év fix limi... (2008.11.29. 10:03) Kezdetek 2. rész

Linkblog

HTML

Kezdetek 2. rész

2008.11.24. 17:21 | TheFishy | 4 komment

Sportingbet-en hamar rádöbbentem, hogy a viccesen könnyen jött pénz, akár ugyanilyen könnyen is ment, így még mielőtt komolyabb bajom lett volna, valami isteni ötlettől vezérelve lementem kistétre, megtartva emlékemben és haverok előtti büszkeségekben a 20-30 ezres pluszokat, amiket ilyen kis téten szinte lehetetlen lett volna visszabukni. (NL10, 2$os HU stb)

Ezek után hatalmas kanosszajárás kezdődött. Mint az összes pókerrel találkozó ember, egyre több terembe regisztráltam kisebb nagyobb bónuszokért, freerollokért.

Ingáztam nem is keveset volt hogy NL10-en, volt hogy NL100 on találtam magam.

Ez utóbbi nem nagy titok, hogy egyáltalán nem felelt meg a bankrollmanagement minimális elvárásainak sem.


2006 Szilvesztere előtt 1-2 nappal sikerült egy hatalmas rusht elkapnom a Costa Del Pokeren és ajándék 10€-ból egy éjszaka leforgása alatt 240€t csinálni.

Volt büszkeség öröm. 200 ki, a maradék 40 természetesen kuka lett.

Igazán nagy következő mérföldkő az iPoker, konkrétan a CD Poker: Rio Jackpotja volt.

 

Aki nem ismerné: 6 versenyt kell sorban megnyerni 20+3,5$ os nevezéssel, 6 fős SNG-k és kapsz minimum 25k$-t.

Na innen folytatom később...

 

Gépház üzenet: Lányok fiúk látom a statisztikából és nagyon örülök neki, hogy jó páran olvasgatjátok a blogomat! Ez nagyon boldoggá tesz de még boldogabb lennék ha pár hozzászólással is gyarapitanátok a kommentek helyét, akár postokra reagálással, akár kéréssel, kérdéssel, saját sztorival, hogy miről irjak mit látnátok viszont szivesen.

Köszi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerreality.blog.hu/api/trackback/id/tr87786239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Effendi 2008.11.28. 12:18:19

Én is végigjártam ezt az utat - kicsit keserűbb élményekkel. Most bankroll-zero, de éppen kezdek feltápászkodni. Az önbizalmam is visszafelé szalad egy-két jól sikerült versennyel, és most már talán nem is vagyok akkora fish. Még kicsit erősödik a zsebem, és találkozunk valamelyik EPT-n :)

TheFishy 2008.11.28. 16:27:17

Szia Effendi!

Mikor kezdted? Van kedved pár mondatban leirni a történeted? Betenném egy postba hátha érdekelné az olvasókat és hátha msáokat is végre kommentezésre buzdítana :)

Effendi 2008.11.29. 10:03:35

Szia! 2006-ban, és azt hittem, mindjárt sztár is leszek. Rohadt nagy tévedés volt. Egy év fix limit után abbahagytam, csak SNG és tanulás. Augusztus óta versenyzem, nagy eredmény még nincs, de bíztató a dolog. És megírom, fel is teheted, hátha mások okulnak. Meglesz még a BPO előtt :)
süti beállítások módosítása