A büdös nagy pókeres valóság

Számos pókeres oldallal találkozhatsz szerte a neten, rengeteg cikk, stratégia, fórum és tanács: Hogyan nyerj pénzt pókeren?! Ám az pókeres lét nem fenékig tejföl, bármennyire is tünik könnyű pénznek. De ennek is megvan az oka, hogy miért így állítják be. Adjon ez a blog útravalót azoknak, akik most vágnak bele, akik már benne vannak de keresik az hogyantovábbot. Lesz bíztatás és elkeserítés, leírom saját eddigi történetem de valami teljesen új megközelítéssel!

Friss topikok

  • Pókercsaló: Legközelebb azért ne ilyen bután csináld az utolsó versenyt. Akik eddig nyertek Ipoker SNG jackpot... (2008.12.04. 10:58) Kezdetek? Vagy már Folytatás inkább...
  • Effendi: Szia! 2006-ban, és azt hittem, mindjárt sztár is leszek. Rohadt nagy tévedés volt. Egy év fix limi... (2008.11.29. 10:03) Kezdetek 2. rész

Linkblog

HTML

Kezdetek

2008.11.22. 00:22 | TheFishy | Szólj hozzá!

2006 nyara már-már elmúlt, amikor egy hírdetés szemet szúrt: nyerj pénzt pókeren vagy vmi hasonló volt a Sportingbet reklám szövegezése.

Nem sok kellett hozzá és köszönhetően az egyszerű befizetési lehetőségeknek már ücsörögtem az nl 100-as asztaloknál. Óriási hiba.

Halvány lila fogalmam sem volt dolgokról csak a nagyon alapokról, mint pl. hogy a drill erősebb a két párnál. (flusht erősebbnek hittem a fullnál :) ) No persze kezdők szerencséje is velem volt és a BOSS RNG is és nyertem méghozzá már az első napomon a befizetett 20 rugót megdupláztam.

Naiv ember: "Mi sem egyszerűbb, mint a póker, na ebből leszek én gazdag!"

Ráadásul valamilyen rakeback-et is kaptam, így teljes volt az öröm.

Kb. két hónapot töltöttem Sportingbeten, heti 1-2 napnyi pár órás játékot számolva.
Fejleményekről később, következő post más vízekre evez!

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerreality.blog.hu/api/trackback/id/tr51782177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása